Europejski Dzień Mózgu

dzień mózgu

* odżywiam się glukozą, to nie znaczy, że najlepsza jest dla mnie czekolada :-(. W sytuacji awaryjnej napij się soku, to podziała najszybciej. Ale normalnie to ja potrzebuję powolnego uwalniania cukru z krwi, a nie nagłych dawek. Poza tym potrzebuję jeszcze innych rzeczy. Poczytaj sobie o tym gdzieś jeszcze, bo ja idę na turbodrzemkę
** przepis na turbodrzemkę: napij się kawy. Ustaw czas drzemki na 25 minut. Połóż się. Ludzie zasypiają średnio w ciągu 7 minut. Kawa uwalnia się po okolo 20 minutach. Budzisz się na turbodoładowaniu – wyspany i nakoefinowany.
Nie śpij dłużej, bo wtedy trudno się wybudzić. Martwisz się, że nie zaśniesz? Też tak myślałem, ale ja daję radę, może ty też dasz? to paaaa
*** jeszcze coś? człowieku, daj pospać! Aa. miało być o marudzeniu. Im częściej coś robisz, tym trwalsze tworzą się połączenia między komórkami nerwowymi. W ten sposób tworzą się nawyki. Więc jak często narzekasz, to tak jakbyś sobie wybudował autostradę do narzekania. Coraz gładziej się po niej jedzie i coraz słabsze impulsy (czytaj problemy) powodują pobudzenie (czytaj, że coraz drobniejsze rzeczy powodują niezadowolenie i kolejne narzekania…).


Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy