Szkolenia dla firm


Dobra firma wie, że warto inwestować w rozwój pracowników, gdyż koszty skutecznego szkolenia zwrócą się później z nawiązką. Nasi trenerzy prowadzą szkolenia menadżerskie, które uczą zarządzać zespołem z lepszymi efektami. Organizujemy także szkolenia sprzedażowe, dzięki którym przedstawiciele handlowi poznają swoje mocne i słabe strony w kontaktach z klientem, a wówczas poprawią skuteczność transakcji. Innym obszarem naszego działania są także szkolenia negocjacyjne, które ułatwią wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla wszystkich zainteresowanych stron.

Nowy menadżer

Awans na stanowisko menadżerskie lub nowa praca związana z koordynacją pracy zespołu to nie tylko powód do zadowolenia, ale również konieczność dobrego przygotowania się do nowej roli.

Oferowane przez nas szkolenia menadżerskie pozwolą zdobyć praktyczne umiejętności związane z komunikacją wewnątrz zespołu, odpowiednim podziałem zadań w grupie i pełnym wykorzystaniem jej potencjału, rozwiązywaniem konfliktów czy motywowaniem współpracowników. Zyskasz pewność siebie, wiedzę na temat właściwego przekazywania informacji oraz umiejętność spokojnego ocenienia każdej sytuacji.

Dla kogo?

Dla osób, które awansowały ze stanowiska specjalisty i zostały liderem/menadżerem zespołu.

  • Do niedawna byłem kolegą, teraz muszę zlecać zadania. Trudno mi je wyegzekwować…
  • Niedawno zostałem menadżerem. Od dawno chciałem awansować. Ale pewne rzeczy są trudne…
  • Które zadania powinienem nadal realizować, które delegować, a jakimi nowymi się zająć?
  • Przekazuję zadania, ale nie jestem pewien, czy zostaję dobrze zrozumiany. W jaki sposób mogę się upewnić?
  • Jak przekazać negatywną informację zwrotną? Obawiam się, że to może rodzić konflikty…

Po szkoleniu uczestnicy:

mają jasno wyznaczone cele, które chcą realizować jako menEdżerowie. Są bardziej pewni siebie i z szacunkiem, ale stanowczo potrafią stawiać zadania i egzekwować ich wykonanie.

Wiedzą

Potrafią

  1. Jakie powinny być ich pierwsze kroki po awansie
  • Przygotować „mowę powitalną”, zaprezentować zespołowi swoje oczekiwania i zasady współpracy
  • Dowiedzieć się co ważne jest dla zespołu
  • Budować relacje z zespołem
  • Lepiej sobie radzić ze stresem związanym z nową sytuacją
  1. Jakie są priorytety menadżera
  • Ustalać cele dla siebie i zespołu
  • Komunikować jasno cele
  • Precyzować zadania
  • Zwiększać poziom wiedzy w zespole przez wzajemne uczenie i wykorzystywanie potencjału ludzi w zespole
  • Zwiększać poziom wzajemnego zaufania przez codzienną, jasną komunikację
  1. Co jest najważniejsze dla zespołu, by mógł realizować cele
  • Dopasować zadania do ludzi
  • Usuwać przeszkody, stojące przed zespołem, by ludzie mogli skoncentrować się na swojej pracy
  1. Jak zadbać o atmosferę w zespole
  • Doceniać sukcesy
  • Odważnie i szybko rozwiązywać konflikty
  • Szybko reagować na błędy i wykorzystywać je jako momenty nauki
Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy