Szkolenia dla firm


Dobra firma wie, że warto inwestować w rozwój pracowników, gdyż koszty skutecznego szkolenia zwrócą się później z nawiązką. Nasi trenerzy prowadzą szkolenia menadżerskie, które uczą zarządzać zespołem z lepszymi efektami. Organizujemy także szkolenia sprzedażowe, dzięki którym przedstawiciele handlowi poznają swoje mocne i słabe strony w kontaktach z klientem, a wówczas poprawią skuteczność transakcji. Innym obszarem naszego działania są także szkolenia negocjacyjne, które ułatwią wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla wszystkich zainteresowanych stron.

Doskonała prezentacja

Dla kogo?

Dla osób, które prezentują ważne dane przed Klientami, zarządem, zespołem.

  • Mam tyle rzeczy do przekazania i tak mało czasu, jak wybrać najważniejsze?
  • Przeraża mnie ta prezentacja. Tyle osób będzie na mnie patrzeć…
  • Mam wrażenie, że się nudzili podczas mojej prezentacji, ale nie wiem co  zrobić, żeby to było ciekawe
  • Szef zadał mi pytanie i mnie zaskoczył. A przecież znam odpowiedź!
  • Klienci nie wyglądali na przekonanych. A przecież przedstawiłem całą specyfikację!

Po szkoleniu uczestnik:

Prowadzi prezentacje bardziej atrakcyjne i przekonujące. odczuwa mniejszy stres, a większą satysfakcję.

 Wie

Potrafi

  1. jak profesjonalnie przygotować się do prezentacji
  • ustalić cel prezentacji
  • zapanować nad stresem
  • przygotować materiał, który będzie wspierał merytorycznie prezentację
  • wybrać właściwy sposób zaprezentowania treści – np. odpowiednie wykresy – czytelne, przekazujące najważniejsze punkty
  1. jak przeprowadzić atrakcyjną prezentację
  2. jak nawet trudny temat (np. narady kosztowe) przekazać w sposób interesujący i zrozumiały
  • dopasować język do odbiorcy –  by przekaz był zrozumiały
  • stosować porównania i przykłady, by wzbogacić prezentację
  • zastosować techniki, które zwiększają atrakcyjność przekazu
  • ustalić najważniejsze elementy przekazu – by (szczególnie w ramach narad kosztowych) nie zarzucić odbiorcy zbytnią ilością szczegółów
  • panować nad własną mową ciała – rezygnując z gestów niepotrzebnych a w zamian podkreślać pożądane treści
  1. jak skuteczniej przekonywać odbiorcę
  • dobrać właściwe argumenty
  • odpowiedzieć na zastrzeżenia, wątpliwości w sposób pewny siebie, nie poddając się presji
  • radzić sobie z emocjami i presją
Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy