Szkolenia dla firm


Dobra firma wie, że warto inwestować w rozwój pracowników, gdyż koszty skutecznego szkolenia zwrócą się później z nawiązką. Nasi trenerzy prowadzą szkolenia menadżerskie, które uczą zarządzać zespołem z lepszymi efektami. Organizujemy także szkolenia sprzedażowe, dzięki którym przedstawiciele handlowi poznają swoje mocne i słabe strony w kontaktach z klientem, a wówczas poprawią skuteczność transakcji. Innym obszarem naszego działania są także szkolenia negocjacyjne, które ułatwią wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla wszystkich zainteresowanych stron.

Negocjacje handlowe

Dla kogo?

Dla handlowców, którzy nie tylko sprzedają, ale także negocjują warunki sprzedaży

  • Są twardzi. Mocno negocjują, brakuje mi argumentów…
  • Mamy bardzo podobną ofertę jak wszystkie inne firmy.
  • Mówi, że więcej nie zapłaci, bo nie ma budżetu.  Muszę zejść z ceny.
  • Klient zawsze rządzi. Jak nie dam najtańszej oferty, kupi od konkurencji…
  • Nie mam argumentów, by negocjować. Przecież liczy się wyłącznie cena!

Po szkoleniu uczestnicy:

Są lepiej przygotowani do negocjacji, bardziej pewni siebie. Potrafią ustalać cele negocjacyjne i wejść „w buty klienta”, by analizować jego cele i dobrać sposób negocjacji.

 Wiedzą

Potrafią

  1. Od czego zależy siła negocjatora
  • Panować nad emocjami
  • Wzmacniać pewność siebie
  • Obserwować i znajdować słabe punkty partnera
  1. Jakie są etapy negocjacji
  2. I że bez pierwszego z nich – przygotowania, jego szanse na sukces maleją
  • Doskonale przygotować się do negocjacji
  • Najpierw „powiększyć ciasteczko”, by dopiero potem je dzielić – czyli znaleźć wiele obszarów do negocjacji
  • Zastosować strategię szachową
  • Kontrolować przebieg negocjacji na każdym z etapów
  • Nigdy nie oddawać nic za darmo
  1. Jakie są taktyki negocjacyjne
  • Zastosować taktyki negocjacyjne
  • Obronić się przed taktykami, stosowanymi przez partnera negocjacji
  1. Że negocjacje to gra, w której zdarzają się różne chwyty
  • Obronić się przed manipulacją
  • Sprawdzać zapisy umów
  1. Że negocjacje nie kończą się z chwilą podpisania dokumentu
  • Dopilnować realizacji umowy
  • Budować relacje także po zakończeniu negocjacji
  • Wspierać klienta w rozwiązywaniu ewentualnych problemów
Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy