Szkolenia dla firm


Dobra firma wie, że warto inwestować w rozwój pracowników, gdyż koszty skutecznego szkolenia zwrócą się później z nawiązką. Nasi trenerzy prowadzą szkolenia menadżerskie, które uczą zarządzać zespołem z lepszymi efektami. Organizujemy także szkolenia sprzedażowe, dzięki którym przedstawiciele handlowi poznają swoje mocne i słabe strony w kontaktach z klientem, a wówczas poprawią skuteczność transakcji. Innym obszarem naszego działania są także szkolenia negocjacyjne, które ułatwią wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla wszystkich zainteresowanych stron.

Negocjacje zakupowe

Dla kogo?

Dla pracowników działu zakupów, negocjujących zarówno nowe kontrakty jak i renegocjujących warunki.

  • Chętnie bym jeszcze „zbił” cenę, ale oni mówią, że już nic na tym nie zarabiają…
  • Skąd oni wiedzą jaki mam budżet! Ktoś w naszej firmie musiał im powiedzieć!
  • Znowu nas zaskakują podwyżką!
  • Jest arogancki. Ale mam małe pole manewru w zakresie zakupów. Niewiele firm ma konieczną certyfikację…
  • Handlowcy znają więcej sztuczek negocjacyjnych. Zaskakują mnie…

Po szkoleniu uczestnicy:

są lepiej przygotowani do negocjacji, bardziej pewni siebie. Stosują taktyki negocjacyjne, żądają więcej niż spodziewają się uzyskać i nigdy nie oddają nic za darmo.

 Wiedzą

Potrafią

  1. Od czego zależy siła negocjatora
  • Panować nad emocjami
  • Wzmacniać pewność siebie
  • Obserwować i znajdować słabe punkty partnera
  1. Jakie są etapy negocjacji
  2. I że bez pierwszego z nich – przygotowania, jego szanse na sukces maleją
  • Doskonale przygotować się do negocjacji
  • Najpierw „powiększyć ciasteczko”, by dopiero potem je dzielić – czyli znaleźć wiele obszarów do negocjacji
  • Zastosować strategię szachową
  • Kontrolować przebieg negocjacji na każdym z etapów
  • Nigdy nie oddawać nic za darmo
  1. Jakie są taktyki negocjacyjne
  • Zastosować taktyki negocjacyjne
  • Obronić się przed taktykami, stosowanymi przez partnera negocjacji
  1. Że negocjacje to gra, w której zdarzają się różne chwyty
  • Obronić się przed manipulacją
  • Zapobiegać back door selling
  • Stosować presję tam gdzie trzeba, a zadbać o przyjazną atmosferę, tam gdzie należy
  1. Że negocjacje nie kończą się z chwilą podpisania dokumentu
  • Wspierać informacjami dział, który będzie bezpośrednio współpracował z danym dostawcą (np. logistykę czy produkcję)
  • Wspierać egzekwowanie ustaleń negocjacyjnych
  • Pozyskiwać informacje, które przydadzą się do ewentualnych renegocjacji za jakiś czas
Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy