Szkolenia dla firm


Skuteczny handlowiec

Sprzedaż bezpośrednia jest trudną dziedziną, wymagającą od handlowca nie tylko pewnych wrodzonych predyspozycji, ale również wiedzy z zakresu skutecznych technik sprzedażowych, perswazji i odpowiedniego zaprezentowania oferowanego produktu.

Te i inne umiejętności pozwolą zdobyć profesjonalne szkolenia sprzedażowe, nastawione na umiejętne przeprowadzenie całej sprzedaży – od przygotowania się do rozmowy, poprzez właściwą prezentację i argumentację, aż do domknięcia sprzedaży. Dzięki nim możliwe jest zwiększenie efektywności pracy, wzrost sprzedaży i znacznie lepsza komunikacja z klientami.

Dla kogo?

Dla wszystkich handlowców, którzy chcą, aby ich spotkania z Klientem częściej kończyły się sukcesem.

  • Jak mam sprzedawać, skoro klienci ciągle mówią, że inni dają mu lepszą cenę!
  • Kolejny Klient odwołał spotkanie…
  • Jak nie dam mu najniższej ceny, pójdzie do konkurencji.
  • Przedstawiłem Klientowi już chyba wszystkie możliwe rozwiązania a on ciągle mówi, że potrzebuje więcej czasu…

Po szkoleniu uczestnicy:

Wiedzą

Potrafią

  1. Jak przygotować się do spotkania z Klientem
  2. Jakie znaczenie ma pierwsze kilka sekund/minut z Klientem
  3. Jakie pytania zadawać, aby uzyskać najcenniejsze dla siebie informacje
  4. Jak prezentować produkt, aby Klient otrzymał odpowiedź na podstawowe pytanie „po co mi to?”
  5. Jak argumentować przewagę swojego produktu nad konkurencją
  6. Jak reagować na obiekcje oraz zastrzeżenia Klienta
  7. Jak skutecznie domykać sprzedaż
  • Przygotować siebie – zadbać o swój wizerunek
  • Przygotować check listę niezbędnych informacji o Kliencie
  • Określić cele minimalne oraz maksymalne spotkania z Klientem
  • Zachować się zgodnie z zasadami savoir-vivre w biznesie
  • Przełamać „pierwsze lody”
  • Wzbudzić sympatię Klienta
  • Diagnozować potrzeby Klienta poprzez zadawanie właściwych pytań
  • Prezentować swój produkt językiem korzyści, dostosowując jednocześnie swój język, tempo oraz postawę do Klienta
  • Prezentować swój produkt na tle konkurencji
  • Stosować techniki radzenia sobie z obiekcjami
  • Stosować techniki domykania sprzedaży
Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy