Szkolenia dla firm


Dobra firma wie, że warto inwestować w rozwój pracowników, gdyż koszty skutecznego szkolenia zwrócą się później z nawiązką. Nasi trenerzy prowadzą szkolenia menadżerskie, które uczą zarządzać zespołem z lepszymi efektami. Organizujemy także szkolenia sprzedażowe, dzięki którym przedstawiciele handlowi poznają swoje mocne i słabe strony w kontaktach z klientem, a wówczas poprawią skuteczność transakcji. Innym obszarem naszego działania są także szkolenia negocjacyjne, które ułatwią wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla wszystkich zainteresowanych stron.

Zarządzanie stresem

Dla kogo?

Dla wszystkich zestresowanych, albo tych, którzy czują, że mogą być nadmiernie zestresowani i chcą zapobiec tej sytuacji.

  • Coraz mniej wierzę w swoje umiejętności.
  • Nadmiar zadań i wymagań mnie przerasta
  • Nie mogę w nocy spać
  • Mam poczucie, że przestałem sobie radzić.
  • Denerwuje mnie prawie wszystko

Po szkoleniu uczestnik:

Będzie lepiej sobie radził ze stresem. zapobiegał nadmiernemu wzrostowi. będzie potrafił kierować swoimi myślami, nastawieniem, by nie potęgować stresu. Lepsza organizacja pomoże mu zmniejszyć ilość czynników stresujących.

 Wie

Potrafi

  1. że stres w życiu jest niezbędny
  2. i to nadmiar stresu jest trudny
  3. że sytuacja składa się z dwóch elementów – w miarę obiektywnej rzeczywistości i tego jak tę rzeczywistość postrzegamy
  • docenić wagę emocji, które powodują stres
  • dostrzec motywującą rolę stresu
  • „wyłapać” momenty, kiedy to nie sama sytuacja jest stresująca, ale nastawienie wobec niej, sposób interpretacji
  1. jak lepiej panować nad własnym stresem
  • lepiej kierować swoimi myślami
  • koncentrować się na elementach, na które ma wpływ i na nie kierować swój wysiłek
  • zastosować szereg technik – zmieniających sposób myślenia, relaksacyjnych
  • ustalić aktywność fizyczną, której będzie realizować, by odreagowywać nadmiar stresu
  1. jak lepiej organizować swoje życie, by stres był na akceptowalnym poziomie
  • ustalić priorytety
  • ustalić wartości, którymi chce się kierować
  • lepiej planować cele i zadania, by skuteczniej je realizować
  1. jak zastosować najprostsze techniki komunikacji w sytuacjach trudnych
  • koncentrować się na faktach a nie interpretacjach
  • koncentrować się na poszukiwaniu rozwiązań, a nie eskalacji konfliktu
Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy