Słuchaj Marian… chciał(a)bym z Tobą porozmawiać…

Informacja zwrotna – udzielana “równolegle” (Pracownik – Pracownik)

Czy udzielanie informacji zwrotnej może być łatwe?

Co czujesz, gdy ktoś Ci mówi “Słuchaj…, chciał(a)bym z Tobą o czymś porozmawiać…”?

Jak taki komunikat odbiera Twój kolega / Twoja koleżanka z pracy? Znów się przyczepiasz czy może dbasz o rozwój współpracowników? Spróbuj to ocenić…

Nasz arkusz (nazywamy go narzędziem) to chwila dla Ciebie, chwila na refleksję, samoocenę – jak udzielasz informacji zwrotnej koledze / współpracownikowi.

Pobierz arkusz do samooceny

Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy