Skuteczna komunikacja

Skuteczna komunikacja

Dla kogo?

Dla wszystkich, którzy się komunikują. I dla tych, którzy na dodatek mają czasem myśli, takie jak te powyższe, albo zupełnie inne, ale widzą, że mogliby się komunikować lepiej.

  • Chyba było to coś ważnego dla niego, ale nie pamiętam…
  • Tłumaczę mu piąty raz, a on ciągle nie wie co ma zrobić!
  • Przecież mu mówiłem, a on nie zrozumiał
  • To takie ważne! Dlaczego oni tego nie widzą!
  • Ale o co mu chodzi… Skąd te nerwy? Przecież to nie jest takie ważne

Po szkoleniu uczestnik:

Jest bardziej uważny, lepiej słucha i precyzyjniej się komunikuje.

 Wie

Potrafi

  1. jak wygląda proces komunikacji i gdzie pojawiają się błędy i pułapki
  • dbać o większe zrozumienie, przez zadawanie pytań, sprawdzanie zrozumienia
  • dopasować swój język do rozmówcy, by być bardziej zrozumiałym
  1. że ludzie różną się od siebie
  2. że istnieją różne typy osobowości i wynikają z tego różne style komunikacji
  • uważnie obserwować i rozpoznawać charakterystyczne elementy stylu
  • dopasować się do stylu, by dobierać lepiej argumenty
  1. że przekaz atrakcyjny to przekaz bardziej przekonywujący
  • stosować przykłady i porównania, ubarwiające przekaz
  • odwoływać się zarówno do emocji jak i do rozsądku
  1. że im więcej emocji, tym komunikacja coraz bardziej narażona na nieporozumienia
  • „wyłapać” moment, kiedy emocje coraz bardziej zniekształcają obraz
  • opierać się na faktach
  • koncentrować na rozwiązaniach
  • szukać elementów, które nas łączą

Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy