Wdrażanie systemu ocen

Wdrażanie systemu ocen

Awans na stanowisko menadżerskie lub nowa praca związana z koordynacją pracy zespołu to nie tylko powód do zadowolenia, ale również konieczność dobrego przygotowania się do nowej roli.

Oferowane przez nas szkolenia menadżerskie pozwolą zdobyć praktyczne umiejętności związane z komunikacją wewnątrz zespołu, odpowiednim podziałem zadań w grupie i pełnym wykorzystaniem jej potencjału, rozwiązywaniem konfliktów czy motywowaniem współpracowników. Zyskasz pewność siebie, wiedzę na temat właściwego przekazywania informacji oraz umiejętność spokojnego ocenienia każdej sytuacji.

Dla kogo?

Dla firm, w których jest wdrażany/zmieniany system ocen i należy przekazać informacje oraz nauczyć stosowania. Dla firm, gdzie istnieje już system ocen, ale rozmowy oceniające nie przebiegają zgodnie z oczekiwaniami.

  • System ocen to zbędna biurokracja!
  • Nie mam czasu na prowadzenie rozmów oceniających!
  • Obawiam się konfliktów, jeśli dam ludziom gorsze oceny…
  • Jeśli ocena nie jest powiązana z pieniędzmi, nikogo nie obchodzi.
  • Ludzie obawiają się, że system ocen służy zwalnianiu pracowników.

Po szkoleniu uczestnicy:

Postrzegają system ocen jako inwestycję, a nie zbędny wysiłek. Widzą własną odpowiedzialność za rezultaty.

Wiedzą

Potrafią

  1. Że system ocen jest jednym z elementów zarządzania
  2. Że dobrze wykorzystany system jest narzędziem rozwoju pracowników oraz eliminowania błędów
  • Dostrzec korzyści z oceny, które są wartością dla menadżera i pracownika
  • Przekazać korzyści pracownikom
  • Wykorzystać system do rozwoju pracowników
  1. Jak przygotować się do rozmowy
  2. Jak wygląda system ocen w ich firmie
  • Przekazać informację pracownikom, by także się przygotowali
  • Zebrać istotne fakty
  • Dopasować określone fakty do właściwych kompetencji
  1. Jak powinna wyglądać rozmowa oceniająca
  2. Jakie są etapy rozmowy
  3. Jakie są pułapki oceny
  • Stworzyć właściwą atmosferę
  • Odwoływać się do faktów, obiektywnie oceniać
  • Angażować pracowników w proces oceny
  • Przeprowadzić rozmowę oceniającą w dialogu, przenosząc odpowiedzialność za rozmowę także na pracownika
  • Ustalić cele, wynikające z oceny
  • Stworzyć harmonogram realizacji celów
  1. Że w trakcie rozmowy mogą pojawić się sytuacje trudne
  • Poradzić sobie z trudną sytuacją
  • Wykorzystać trudność do zbudowania nowej jakości

Niepoprawny adres email.
Imię i nazwisko jest obowiązkowe.
Treść wiadomości jest obowiązkowa.
Wiadomość nie została wysłana. Spróbuj ponownie.
Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Twoja email został dodany do naszej bazy. Dziękujemy!
Przepraszamy, nie udało się dodać twojego adresu email do naszej bazy